Als jij alle tijd, geld en middelen van de wereld zou hebben, wat zou jij dan nu investeren in jouw team om samen topservice te kunnen leveren?

En als jij er heilig van overtuigd bent dat deze investering zou renderen, hoe zou jij die investering dan ook nu voor elkaar kunnen krijgen?

Veel van mijn klanten willen dolgraag beter functioneren, maar krijgen dit zelf met geen mogelijkheid voor elkaar. Ze zitten muurvast in het systeem waar ze deel van uitmaken en voelen zich aan alle kanten beperkt door wetten, structuren, controles en verantwoording.

Ze roeien met de riemen, die ze hebben, óók als deze niet of ontoereikend functioneren: te oud of te jong, te kort of te lang, te dik of te dun of uit het verkeerde hout gesneden. Op het juiste moment worden daardoor de verkeerde slagen gemaakt en op het verkeerde moment de juiste.

Met alle stress, crises en reputatieschade van dien! Om wat scheef is gegaan weer recht te praten of te herstellen. Om geleden schade te compenseren en aanklachten te voorkomen. En om de interne en extern oplaaiende gemoederen tot bedaren te brengen.

Hoeveel tijd, geld en energie denk jij dat hiermee gemoeid zijn? En niet alleen van jou, maar ook van collega’s, directie, bestuurders en klanten? Van interne afdelingen en externe specialisten, kortom van iedereen, die wordt ingeschakeld of zich er tegenaan bemoeit.

En hoe staan deze kosten in verhouding tot jouw investering in topservice van jouw team? Ik kan me niet voorstellen dat jouw investering deze kosten overschrijdt. Sterker nog, met meer dan 25 jaar werkervaring en bijna 19 jaar zelfstandig ondernemerschap in effectief denken, durven en doen, weet ik precies hoe je snel en duurzaam met deze verkwisting van tijd, geld en energie kunt stoppen. Door gericht te investeren in klant- en resultaatgerichte samenwerking van jouw team!

De volgende 10 sleutels maken daarbij jouw verschil in topservice:

[bullet_block style=”size-16″ small_icon=”1.png” width=”” alignment=”center”]

  • Wij werken vanuit een gezamenlijke visie en missie en maken keuzes vanuit gedeelde waarden en normen
  • Wij stellen grenzen en prioriteiten en houden ons hieraan, zakelijk en persoonlijk
  • Wij rekenen af met nalatigheid, improductiviteit en verspilling en leren van onze fouten
  • Wij zijn bekwaam in ons persoonlijk management: zelfreflectie, openheid, profilering, actief luisteren, probleem oplossen en conflict hanteren
  • Wij vertrouwen op onze kwaliteiten en treden lastige situaties zelfverzekerd tegemoet
  • Wij zetten getob en stress soepel om in effectief denken, durven en doen
  • Wij zijn assertief en combineren ‘hard on the matter’ en ‘soft on the person’ vlot en vaardig
  • Wij nemen en geven eigen verantwoordelijkheid en spreken onszelf en de ander hierop aan
  • Wij communiceren SMART: Specifiek, Meetbaar, Acceptabel, Realistisch en Tijdgebonden
  • Wij delen onze kennis, kunde en ervaring en leren met, van en aan elkaar

[/bullet_block]

Met alle plezier help ik jou en je team op weg om samen dit verschil te maken. Te beginnen met mijn gratis tob ik of top ik scan, waarmee je jezelf en jouw team de maat kunt nemen en doelgericht kunt investeren in de topservice waar jij in gelooft.

Met het invullen van deze scan maak je bovendien kans op een gratis topgesprek met mij. In dit persoonlijke gesprek krijg je minstens één topstrategie voor jou en je team cadeau, dus succes verzekerd!

Tob dus niet langer. Doe nu de gratis tob ik of top ik scan!

Deel deze blog gerust met collega’s met de knoppen hieronder. Ook zij zijn van harte welkom om mijn gratis tob ik of top ik scan te doen.

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Send this to a friend